Nowości
Nagłówek Soft
Nagłówek Soft
140,00 zł
Ogłowie KaWal Antares Choco
Ogłowie KaWal Antares Choco
430,00 zł
Ogłowie KaWal Danae Choco
Ogłowie KaWal Danae Choco
410,00 zł
Naczółek Antares
Naczółek Antares
160,00 zł
Naczółek Danae Choco
Naczółek Danae Choco
170,00 zł
Osłonki na ostrogi KaWal Asteria
Osłonki na ostrogi KaWal Asteria
75,00 zł
szt.
Paski do ostróg KaWal Asteria
Paski do ostróg KaWal Asteria
65,00 zł
szt.
Paski do ostróg KaWal Beige Laq RG
Paski do ostróg KaWal Beige Laq RG
65,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

I.             Prawo odstąpienia od Umowy

1.   Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 5, 6  i 7. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.   Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

o    dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

o    dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy

3.   W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

4.   W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument  może zwrócić Produkt do magazynu sklepu na adres:

KaWal K.A. Kobierscy
ul. Urokliwa 16,
95-050 Konstantynów Łódzki

tel. 736838859

Lub nadać paczkę do paczkomatu:
KNL01M - Spółdzielcza 1, Konstantynów Łódzki 95-050
tel. 736838859
e-mail: kawalhorses@gmail.com

Możliwe, choć niekonieczne jest dołączenie do paczki formularza zwrotu (można go ściągnąć TUTAJ)

5.   W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

6.   Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7.   Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8.   Klient, który złożył zamówienie oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy.

9.   Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów wymienionych w punkcie V.9 Regulaminu Sklepu

 

II.            Reklamacje

1. W przypadku reklamacji Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą
2. Prosimy o dołączenie informacji pozwalających na jednoznaczne zidentyfikowanie zakupu, takich jak dane kupującego, numer zamówienia, numer paragonu/faktury VAT, data zakupu oraz opis reklamacji i oczekiwany sposób naprawy tego stanu rzeczy (naprawa, zwrot, zamiana itp.). Klient może skorzystać ze wzoru umieszczonego TUTAJ

2.   W przypadku reklamowania przez Klienta towaru Sklep kawalhorses.pl rozpatrując reklamację może zażądać dostarczenia przez Klienta reklamowanego towaru do magazynu sklepu mieszczącego się pod adresem:
KaWal K.A. Kobierscy
ul. Urokliwa 16,
95-050 Konstantynów Łódzki
, wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.

3.   Sklep kawalhorsesa.pl w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl